társas-kulturális folyamatosság

Márír

Márír

Napszakok - 1.

2016. augusztus 18. - tatima

Kerülő

 

Elmentem sétálni,

a Duna parton álltam,

szórakozásként

ágakat dobáltam.

 

Felsétáltam a hegyre,

egy busz ment el mellettem,

időhúzásként

kerülő úton mentem.

 

Mindjárt hétfő.

 

Kint voltam a kertben,

bejöttem belőle,

menekülésként

üres szobába mentem.

 

Víz tükrén a hegyek,

iszapban a lábam,

továbblépésként

a hullámokba álltam.

 

Mindjárt hétfő.

 

Ringó kis levelek,

ölemben a kezem,

hajnalhasadásra

megérkeztem hozzád.

A bejegyzés trackback címe:

https://marir.blog.hu/api/trackback/id/tr610425908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása